Thursday, November 17, 2011

the great TWO months!

Assalamualaikum.

fuhh fuhhh ada blog rupanya aku ni. mana taknya, orang nak buat blog, kau pun sibuk nak berblog jugak. sudahnya, emel sendiri pun kau lupa. (entah apa-apa merapu). dushhh kat muka sendiri. ermm apa nk letak eh. oklah, mood 'jepang' dah mari. maklumlaa salji dah turun. jadi, jomlah baca cerita aku kat sini selama 2 bulan kat sini. zassssss~

bulan 1-
yeahh Alhamdulillah sampai juga aku kat negara penjajah ni-japan. Oh sebelum aku pergi lagi jauh. kau orang mesti nak tau apa sebab aku sampai sini kan? (cehh kauu oranggg??sapa kau orang tu?-perasan lebih ada orang baca blog ni-maafkan diri sendiri).okay2 aku ke sini bukan untuk sambung belajar apalagi untuk melancong. aku jejak kaki kat Japan ni pun sebab rezeki tuhan nak bagi- dapat buat internship selama 4 bulan .Insyaallah hujung bulan Jan tahun dpn dptla aku merasa masakan mama aku balik. yippii

Alaa aku masih dalam mood jakun nk berblog la. karang tulisan panjang berjela, bosan pulak. kau orang layan la gambar-gambar kat bawah ni. err kejap. kau orang??










ahh malas la nak tulis caption gambar-gambar kat atas ni. takpa kan? ;p
banyak benda la jugak yang aku belajar dalam dua bulan ni. belajar hidup jauh dengan orang-orang kesayangan. oit rindu tu tak payah cakap laa. aku sangat rindu dengan orang-orang di Malaysia. Terutamanya tu- encik tu. oh tu sajalah masalah utama aku -rindu-. apa-apa pun , InsyaAllah lagi dua bulan aku di sini. doakan semuanya selamat ya. nak tau siapa aku? nah setepek gambar untuk kau orang. (lagi!)




































































ok memang entah apa-apa entry ni. saja mengisi masa lapang di office. ya, hari ni takde kerja ok! jumpa lagi. :)

No comments: