Saturday, November 19, 2011

the great 2 months-part 2

morning all.


mulai hari ni, 'aku' akan ditukar dengan 'saya'. kan lebih ayu.(hakhakk lempang diri sendiri).


huhh pagi-pagi main badminton memang refresh kan?
Okay, pagi ni dengan semangat berkobar-kobar nak update blog. (biasalah awal-awal memang semangat nak update segala kan?)

jom sambung cerita 'dua bulan yang hebat' ni.


sepanjang dua bulan berpraktikal kat sini, saya (and of course with my partner) banyak didedahkan dengan skop luar kerja 'landscape architecture'. we have to meet all the clients, directors, owner, city hall peoples, visiting sites, lectures, public participation and much more to say lah. tapi tapi tapi..... saya tak nak bercerita pasal kerja boleh kan? bukan apa, saya tak boleh lagi nak berkongsi /publish semua skop kerja kat sini selagi belum dibentangkan depan department nanti. my lecturer want us to keep it as a secret first before we present it. oh kalau nak tau, InsyaAllah saya dan partner akan sharing/ presentation depan semua student department nanti lepas balik Malaysia. doakan yang terbaik ya!

 lets see rough scenes of what i've been through on these two months.

baked bread+ ice cream cheese+dried tomatoes+cheese= just a perfect desert!

shimukappu?

Sapporo view, people!

random winter view at Tokachi Millennium Forest




haruslaa bermaaf maafan di pagi raya haji kan?





last....




last..





























last..




saya pun nak inter frame jugak! - Moerenium Park,Sapporo

eh belum habis lagi...........












..............................

...................

















.........................

its winter baby!!

okay, jumpa lagi! 
p/s: rindu la nasi miyak ayam pedas mama :(



No comments: