Tuesday, December 6, 2011

setinggi-tinggi ego, akhirnya jatuh ke tanah juga

salam.

mood masih diparas bawah buku lali.
tajuk entry tiada kena mengena dengan tanah.
tapi, melampau sungguh awak ni.
selama ni saya biarkan je awak, saya bagi muka kat awak,
tapi kali ni awak betul-betul cabar ego saya,
habis rosak semuanya yang saya bina selama ni.
habis hilang semua yang saya simpan selama ni.

AWAK MESTI DIHAPUSKAN DARI HIDUP SAYA!
saya benci awak sampai ke cucu cicit!! tu JANJI saya!!!


I HATE YOU FOREVER!!!!!!!!!!!

.........












.............
















................


















......




I HATE YOU VIRUS! 


haa amek kau anak cucu cicit berjuta-juta. over tau!

tu je. tapi ada benda best lah jadi instead of virus bangang ni. ohh i was featured in one of Japan website! nanti saya buat entry pasal tu. daaaaaa~


mood: masih di buku lali tapi dah up sikit naik ke betis. (lepas dah pasang antivirus baru)

till then ;)

No comments: