Sunday, February 6, 2011

Siapa Awak?

Hello! (kepada diri sendiri) -heh

Oklah, even takda orang pun yang baca blog ni melainkan diri aku sendiri a.k.a tuan punya page,
aku nak jugak la kan bagitau sikit-sikit pasal aku walaupun takda orang nak tau.
Aku berjantina perempuan yang dilahirkan di bumi Malaysia pada tahun 1989 yang bermaksud aku berumur 22tahun tahun ni. Aku bukan lah seorang yang sangat bersosial like kaki-clubbing, kaki lepak kedai mamak malam-malam, ataupun kaki habiskan duit mak ayah tapi aku berkaki dua. 
Aku berasal dari Johor Bahru dan akan menghabiskan pengajian aku lagi setahun kat shah alam tu. Hemm takda motif sangat lah buat blog ni, tapi sekurang-kurangnya, masa lapang aku boleh la ditepekkan kat blog ni selain tido dan makan. Aku masih mencari konsep blog apa aku nak letak selain 'diary hidup' macam kebanyakan bloggers lain buat. Ya, mungkin ayat aku agak baku dan skema tapi itu lebih baik daripada berbahasa 'yeww keww', atau 'kenapew?', mahupun apa-apa yang diakhiri dengan '...eww'. Jadi, tak sia-sia lah aku menuntut Bahasa Melayu kat sekolah dulu sampai tingkatan 5 dan cikgu BM aku mesti bangga dengan anak didik dia.(haha!).
Oklah memandangkan aku dah kehabisan idea untuk menaipdan mengarut apa, aku rasa nak pergi mandi dulu la. Sekarang pun dah pukul 12 tgh malam.(!).

Jumpa lagi 'nakbuatbelogjugak'!

No comments: